Zaterdag 24 april gingen we naar de workingtest proef in Bergschenhoek Eerst gingen we Truus ophalen met Misty die in de B1 liep
Het zomer seizoen is weer begonnen en wij zijn weer volop aan het trainen.
Vandaag hebben we onze tweede jeugdpunt gehaald.
Workingtest B2 Bergschenhoek
Zaterdag 24 april gingen we naar de workingtest proef in Bergschenhoek
Eerst gingen we Truus ophalen met Misty die in de B1 liep
Tags: